Super nöjd! :)

Ja jag är verkligen super nöjd med min nya blogg Carro http://tinosmamma.blogg.se/ har hjälpt mej att fixa till den! Stort tack till dej!

Idag har jag vart hemma har sån konstig huvudvärk den kommer å går också är jag alldeles yr va inte så länge sen jag hade så här förut heller undrar om det är någon konstig förkylning jag har fått..

Här har de vart lugnt idag har bara gått en promenad på sjön det är det enda jag har orkat med skönt att de går å går på sjön nu för fast det har varit svin kallt så har inte isarna frysit eftersom det har vart så mycke snö på dom men nu har dom vattnat och sen frysit till så nu är det kanon å gå på sjön tänkte jag skulle ta skidorna någon dag så Bira får springa av sej ordentligt och jag tänker givetvis inte låta henne dra hon får springa lös så får jag kämpa mej framåt själv men bättre träning för mej på så vis annars tränar man bara balansen ;P

Jag har fått någon konstig klåda i "GÖRA OM FINGRARNA" så nu är det kökets tur att få sej ett uppsving tänkte byta plats på kylskåp och skafferi och ha en långbänk där dom står nu tror det kommer bli super bra, så nu ska jag mäta räkna och fundera lite! super kul å komma igång igen fast jag tycker att det känns jobbigt ibland så blir de ju så fint när man är klar! :D

Jag har tyvär inga nya bilder att bjuda er på eftersom det har vart så kallt ute så har det inte blivit av att man har haft kameran med sej ut dom korta stunder man har varit utom hus.

Nu ropar köket på mej! hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Så roligt med er nya hemsida.Jag blir så glad när jag läser om Bira och att du tränar henne.Kamplusten får vi hoppas kommer tillbaka. Mamma Nike är ju ingen höjdare på kamp men hon kommer igång ibland när inte mormor Cayenne är i närheten och kommer och själ leksaken, Vi har också jättekallt så det är rock på hundarna som gäller. Träffade igår en halvsyster till Bira. Har samma pappa. Finns på Wellans kennelsida. Ha det bra och ta gärna bilder på den lilla sötnosen

2010-01-13 @ 17:29:53
Postat av: Anna

Sv, Ja de är super härligt med varma och torra skor =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback