210110

Jag har äntligen fått en ny dator! eller ja fått å fått faktiskt helt sjukt dyr fattar inte hur dom kan ta sån betalt för nå sånt här litet! :S men men sånt är livet.

I dag har jag å Bira vart på plantskolan, Edsbyns BK får låna ett tält där å träna i på vintern.
Bira tyckte de va jätte spännande att vara där och kolla på en massa hundar, hon skötte sej galant satt å kollade bara sen körde vi lite sitt bara försökte få henne å sitta på min sida men de gick inte så bra hon har så lätt å svänga ut med stjärten. Men det ska vi jobba på på söndag för då ska vi gå kurs för Kats ska verkligen bli super kul en kurs som riktar in sej på fot och fotpositionen precis vad jag och Bira behöver nu :D

Eftersom jag har en ny dator så har jag inga bilder den här gången heller :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback