är så glad! :)

Ja jag är så himmla glad har äntligen fått se bild på min lilla smaragd (Bira) och hon är så söt. längtar tills på torsdag när jag ska få åka och hälsa på henne.. :) då ska de knäppas kort s alla andra får se också ingen kommer klara sej från de.. ;P

Hoppas på fin väder i helgen vill kunna vara ute å blåsa bort.. mina blommor skulle också må bra av lite sol.. men dom växer fint i varje fall har kommit upp lite från mina frön.. :D stolt! i morgon ska jag till vinströmmen med jobbet får se hur de går jag å markus ska hålla i lekarna! haha.. men de kan nog bli kul..  på lördag tänkte jag och Emelie grilla å mysa lite va så länge sen vi bara myste nu.. men nu ska jag fortsätta vara trevlig mamma fyller år så farmor är här nu sen kommer nog fler!

Kommentarer
Postat av: tessan

hej vännen.. va roligt att du äntligen får hem din nya hund.. jag hopaps jag kan komma upp snart och häls apå er.. de vore så kul och ses.. ha de bra trevlig helg kram kram

Postat av: Caroline

Ja jag vill se bilderna :D

2009-05-17 @ 11:12:21
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback