Länge sen

måste säga att jag verkligen har blivit dålig på å blogga.. eller ja jag har väll aldrig varit bra heller.. :) aldrig kommit igång riktigt så jag tänker inte säga att jag ska bättre mej för de gör jag ändå inte.. :D

Här hemma rullar allt på som vanligt.. Håller på å fixar i trädgården nu och jag har köpt massor av fina blommar som jag hoppas att de kommer en liten valp å river upp i sommar.. ;D Ja som ni kanske har förstått så går jag i väntans tider.. hoppas på en liten boxer valp i slutet på juni, beräknad födsel 2 maj så jag håller alla tummar jag har att det blir en över åt mej..

Har ni märkt att vi går mot underbara tider nu! sommar och sol i går va tjejerna hos mej och grillade och vi hade så mysigt.. men allt har ju en baksida.. mygg usch vilka djur.. gick nästan inte och vara ute igår hoppas det kommer en köld knäpp så dom dör.. :) nu ska jag krypa ner i soffan en vända men ni får ha de så bra.. :)
hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback