valpsäkra..

Ja nu är det inte långt kvar förns jag får hämta min lilla princessa.. :) 11 dagar för å vara exakt.. 2 dagar till semester å sen kommer Bira.. När jag får semster ska jag börja valp säkra lite här hemma och göra i ordning hennes rum Bira kommer få ett eget rum här.. med hylla så hon kan ligga och kika ut när hon blir lite större men nu i början får hon bara vara på golvet så hon inte ramlar ner..



Jag har handlat en massa leksaker till henne idag också.. det var inte så bekvämt när hon använde mina händer som tuggleksaker.. fy vad valp tänder kan göra ont..
 


Jag har verkligen blivit dålig på å blogga sen jag tog bort Heija har inte så mycket och skiva om längre känns det som jag saknar verkligen Heija men jag fattade rätt beslut.. har inte kunnat haft en hund som jag inte litar på.. inte mådde hon bra heller så.. tur att Bira kommer snart och livar upp min tillvaro! <3 vill passa på och gratulera min arbetskamrat också som kom 2 i DM med gammel hunden.!

Jag har läst mycke valp böcker och tidningar och på forum om hur man ska "lyckas" med sin valp men jag blir då inte nå klokare och eftersom jag är rätt förståndig så tänker jag göra som jag vill också får vi hoppas att det går bra! ;D Hur tror ni ska man läsa böcker om hur man gör när man gör "rätt" eller ska man gå efter eget sunt förnuft?!

Tänkte jag skulle försöka få ut lite sommar bilder på huset men jag vet inte om jag ska vänta tills jag har målat.. får se när lusten kommer.. :D men nu ska jag lägga mej å kolla på tvn en stund ni får ha de så bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback