Bira!

Ja mycke har hunnit hänt har varit till Hedemora å hälsat på Bira took söt.. :D längtas verkligen tills jag får hämta hem henne.. men först ska jag dit å mysa med henne en vända till.. ska dit nästa söndag.. Sen har jag blivit husvagns ägare.. mamma å pappa va å köpte en ny så jag fick deras gamla så jag å Bira kommer nog bo i den en hel del i sommar.. för visst kan man väl ut å campa med en valp?! måste ju gå lika bra som hemma bara jag är med å de ska jag ju vara.. :D

Sen har jag kommit i gång me målningen carporten är färdig nu förutom de gröna som ska målas på den, målar björn har varit hit också å knackat i lite plankor å sånt där så nu vet jag vilka som ska bytas innan jag börjar med den gröna målningen.. mina vita knutar ska nämligen bli grön kommer bli jätte fint tror ja.. så så mycke hinner jag nog inte campa i sommar men nån tur ska jag nog hinna med.. Nu ska jag åka på 18års kalas! hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback