6 dagar kvar!

Ja nu är de bara 6 dagar kvar tills jag får hämta min lilla sötnos! äntligen efter all denna väntan, Lotta har varit här idag och gjort i ordning i Biras "rum" jätte mysigt vart de.. Hjalle hjälpte också till och provlekte alla nya leksaker jag har köpt till henne. :)

I morgon är första dan på semestern också, skönt! äntligen lite ledigt behöver de nu känner jag men med ledig het blir jag sjuk så igår hade jag feber så jag fick ligga i soffan å kolla på film men i dag har jag fått lite målat.




Dörren tänkte jag måla mörk grön sen.. de kommer nog blir kanon tror jag.. :D ska försöka hinna måla allt utanför staketet nu så jag kan måla innanför när Bira kommer.. så hon kan vara med mej ute.. tänkte jag skulle lägga in lite bilder på trädgården!









Ja sådär ser det ut hos mej på sommaren! och jag älskar mitt hus! kommer nog aldrig kunna flytta härifrån.
Nu har jag anmält Bira till valpkurs också och det lät som vi skulle få en jätte bra instruktör en "mjuk" henne tycker jag bra om.. så nu är det bara att hoppas.. men nu ska jag krypa i säng och läsa Emma Mias dotter, fortsättningen på gömda och asyl..  Har du inte läst dom böckerna så bör du göra det! :D


Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud så fint du har fått de :D ..

Gömda & Asyl dom två böckerna är ju skit bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback