<3

Inte i morgon men nästa dag då är dagen med stort D jag ska få hämta Bira! äntligen.. som jag har väntat på de här.. :D




Har mycke å göra i morgon också ska måla färdigt bron på framsidan så jag kan sätta fast staketet igen sen ska jag städa så de inte ligger små saker framme när fröken kommer och på kvällen ska jag till farmor på middag..

Idag har jag och Emelie varit till valbo och shopat gärnet! kul har vi haft och mycket pengar har vi gjort av med.. jag har bland annat köpt lite koftor till svala sommar kvällar också köpte jag dom två första twilight böckerna alla säger dom ska va så bra, också såg jag filmen hos Anna igår och den va helt okej så jag får ge dom en chans.. :)
Vi krockade idag också i valbo och de va ju inte lika kul men men sånt som händer å de gick bra med alla inblandade å bara skrapmärken på bilarna så då får man väl va glad än då.. synd bara att de va pappas bil jag hade och inte min skrut volvo!

Men nu ska jag nog krypa ner i sängen och ladda inför morgon dagen med en ny bok!
natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback