Räddningshund!

Jag har suttit och läst på lite om räddningshundar och det vore lite kul om man kunde komma så långt med Bira också.. man ska väl ha drömmar eller vad säger ni?! ;) en räddningshund ska vara orädd och folk kär och båda delar har Bira visat upp stora kunskaper på.. :) kommer det någon ny människa så "slänger" hon sej på dom och är jätte glad och orädd är hon verkligen.. Men först ska vi börja med valp kurs.. ;D

Bira fick prova ha täcke på sej idag för hon blir så kalla när de regnar ute hon vart jätte söt och brydde sej inte nå om att matte drog på henne konstiga blå saker! :) Tänkte jag skulle göra i ordning Biras sida här på hemsidan men de hinns aldrig med också kan jag ju inte "förklara" en hund som jag inte riktigt känner.. :) men snart jag lovar..

Men nu ska vi åka hem och diska har varit hos mamma å pappa en vända men nu kan jag inte skjuta upp de längre..



Tröttis!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hon är ju så söt :p , vill kidnappa henne ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback