Jobbat

Idag har vi jobbat jag och Bira och det har inte kunnat gå bättre än vad de gjorde inte ett pip på hela dagen och hon har sovit nästan hela tiden.. :D så himmla glad att de funkade annars har jag fått leta reservplan! Sen har vi gått upp till badet så Bira har hoppat och plaskat lite i vattnet jätte kul tyckte hon..

Sen nu på  kvälls sidan så har jag försökt eldat men skorsstenen hade fastnat igen så de har rykt in så nu luktar ALLT rök.. suck.. blir till å tvätta några dagar och jag som tänkte få lite varmt och skönt, nu sitter jag här med alla fönster öppen och jacka på.. suck..

Nån som vet hur det är med ålder på utställning såg att det skulle vara i huddik i slutet på augusti och de va från 4mån..
men räknar man månader eller veckor? för 16v är hon ju precis men två dagar från att vara 4mån.. dom kanske inte är så kinkig fast i och för sig vet man aldrig med utställningar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback