Gips

Biras kull syskon Gordons matte har gjort ett jätte fint avtryck utav hans lilla tass de va lite fiffigt så jag tänker nog härma henne.. ;) Idag har det varit full rulle hon har ätit på mattes lampor i trädgården och hon har rullat sej i en död fågel så vi har duschat och det va inte alls någon höjdare. Det har blivit lite sämre väder igen nu så det går inte och bada hela dagarna men lite skönt de också så det kanske blir något gjort här hemma.. :)
hon är även lärt sej sitt och ligg sen kommer hon skapligt när man ropar, kopplet har vi inte tränat så mycket med vill hellre ha en följsam hund lös kopplet hinner vi med sen.. Lilla syster har sovit hos oss i natt också å de va jätte spännande.. hon visste inte vem hon skulle sova med mej eller Lotta.. För här sover hundarna i sängen.. ;) mysigt..
min besöksstatistik har ökat sen jag skaffade Bira.. vore kul om ni kommenterar också..

Vad mycke svåra beslut man ställs inför när man har en liten valp.. vad får hon göra och inte och hur vill jag att hon ska göra när hon blir stor?! mycke att fundera på.. men kul också.. se om jag får in några bilder också..




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Vilken himla gullig boxervalp du har. Så himla fin när dom är så där mörk :). Hoppas allt går bra med den henne.



Du får ta och komma upp med henne på klubben någon dag så jag får gosa lite med henne :). Vi har ju samträning på torsdag runt kl 18.



Stort lycka till med henne i framtiden!

Ha det bra



//Emelie med boxern Siri (& Bita)

Postat av: Caroline

Jag kikar in varje dag efter nya inlägg :)

2009-07-06 @ 22:49:52
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Silvia

Hej där!'

tycker deffinitivt du ska härma ;)

är jätteskoj att ha den där minitassen sen när dom blir större :)

du får lägga upp bild sen på hur det blev.

kramar

Silvia & Gordon

2009-07-07 @ 11:02:16
URL: http://www.thisgordon.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback