äter dåligt!

Bira har börjat äta lite dåligt.. Jag får leka i henne maten eller så ska hon äta från handen.. eftersom hon äter dåligt så får hon bara mat tre ggr per dag nu men lite mer då också får hon inte blöta kulor å nu äter hon faktiskt lite bättre men hon blir större som hon ska så det är nog ingen fara..

Idag har Bira varit med Morfar och Mamma och snickrat.. hon är så duktig lyckas jämt hålla huvudet mellan hammare å spik och är hon inte med och snickrar så hjälper hon mej måla! så hon skiftar lite i rött och grönt!
Nu har jag i varje fall beställt gips att göra tass avtryck med från panduro! tack för tipset Silvia! :)

Blir tokig jämt när jag ska sätta mej och ta itu med brukspapprena så är klockan 23,26 och det är jätte krångligt på banksidan mellan 23,30 och 00,00 så nu får jag sitta här ett tag och vänta ut tiden.. suck.. tänkte färdig ställa listorna och kolla med alla instruktörer i morgon.. jag som skulle vilja lägga mej och läsa.. jag har ju som alla andra blivit fast i twilight träsket! jag gillar inte vampyr filmer och böcker annars men den här serien är bra!
Blir inga bilder idag orkar inte leta fram kameran! ;D

Kommentarer
Postat av: silvia

åh vad roligt! ser fram emot resultatet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback