5 dagar

Ja nu har Bira bott hos mej i fem dagar och jag blir mer och mer fäst vid henne.. <3 inte så konstigt kanske eftersom hon är så charmig.. Just nu ligger hon ute på altan och sover hon vägrar vara inne på kvällarna det är tydligen myce bättre ute bland myggen men nu har jag smörjt in henne med myggmedel så hoppas dom är lite snällare på henne nu..

Idag har vi varit å badat å Bira badade hon me.. Jag och Emelie låg i vattnet och plaskade så då kom hon med hon har tidigare bara varit på land å skuttat runt men inte idag å hon gick å gick så vi fick nästan livrädda henne hon kom å de bara bubblade om henne för huvudet va under vatten men hon va lite glad för de när vi plockade upp henne gick svansen som vanligt.. kul om jag får en bad hund! :D

Vi har åkt lite bil också å de är inte lika kul men de går bättre nu än i början.. måste träna mycke på de eftersom hon ska vara med mej och åka bil på dagarna sen.. i morgon ska vi ut å träna för då ska vi åka till byn och köpa en liten klotång Heijas tång är ju lite stor!



Kommentarer
Postat av: silvia

naw..

vilken liten sötnos,vissst blir man kär på en gång. jag hoppas gordon blir en badhund med, vi som har så mkt vatten runtomkring.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback