HUS!!

Ja nu är de färdigt jag har köpt hus.. så jag och Heija ska flytta till Voxnabruk igen och Heija ska få en alldeles underbar trädgård å springa i.. jag ska köpa staket i morgon så hon får vara lös hur mycke hon vill.. ska bli en jäkla skillnad å ha hund när man slipper "kiss rundorna" så man kan gå för å gå inte för å uträtta en massa behov eller ja de också men ni förstår vad jag menar.. 

Just nu så består mina dagar av att städa å packa all ledig tid å Heija är väldigt mammig är nog lite rörigt för henne.. hon kanske tror att hon måste stanna med husse.. ;) jag å Andreas ska alltså flytta ifrån varandra.. man kan väl säga att vi vill olika saker i våra liv.. så vi får se hur det blir är ju inte omöjligt att han flyttar efter sen.. jag ska försöka få med mej kameran någon dag å lägga ut lite bilder.. 
nu ska jag packa lite mer men ni får ha de så bra.. hejsvejs! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har här med blivit UTMANAD =) kolla min blogg

Postat av: Anna

Hej

Väntar med spänning på bilder på huset =)

Hoppas att är bra med er och att du trivs på "bruket"

Kjam Anna

2008-11-28 @ 09:58:16
URL: http://roosarnashemsida.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback