hård träning!

ja jag å heija ligger i hård träning nu.. har börjat tävlingslydnads kursen.. skönt å få en spark i arslet så man börjar med tränandet igen.. idag har vi tränat lite positionsträning också har vi lekt med en fotboll å tränat att hon ska komma med den till mej..

jag har lite problem med å få heija å sitta nära mej när hon ska sitta fot utan å gå fot.. går vi fot först så går de bra men innan man ska till å starta är de lite problem.. men de ska vi lösa.. sen håller vi på med apportering å de går sådär hon tar den men håller den inte.. så vi tränar på de också..

måste man ha gjort MH test för å få starta Lkl 1?

nu ska jag kolla på tv sen ut å gå hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: kats

Hej
Bra att du kommit igång med träningen:-)
Nä du behöver inte ha gjort MH för att starta klass I...ses på lördag.

2008-05-14 @ 20:01:46
Postat av: Evelina

Hej svej!! Bara jag som är in och kikar lite och passar på att lämna ett "fotavtryck"....Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback