mer timmar

ja idag fick jag nyheten att jag ska börja en timme tidigare i fortsättningen så fram över börjar jag kl 8 på morgonen och jag får ta Heija med mej om jag vill.. så då kan jag åka och hämta henne när jag åker på dagarna (vid 10 jag kör ut bildelar till verkstäder) bra att jag får jobba lite mer det skadar ju inte när lönen kommer.. :)

jag har precis märkt att under kan ske Heija har nog dragit till i kopplet ca 4-5 ggr sen jag tränade med kats i måndags hon har verkligen fattat galoppen det är jätte kul å gå ut på promenad nu.. ;P tack så jätte mycke kats.
Jag vet att det fortfarande är mycke jobb kvar å att det kommer bli bakslag men det är underbart nu när man har en lösning.. i helgen ska jag å heija gå kurs hela helgen, klicker kurs.. å de ska bli jätte kul eftersom Heija svarar så bra på klickern men att jag inte vet riktigt hur jag ska använda den. så kul med en kurs så man kanske blir lite mer insatt i ämnet.

de vore skönt å åka ut å angla också har ju varit så fint väder nu i flera dagar synd på blåsten i dag bara men annars har ju solen skinit å de har varit underbart väder.. men angla hinner jag göra någon annan helg för i helgen ska jag klicka i mängder.. har gjort go godis åt heija också.. torkad blodpudding blandat med hårdbröd å frolic å annat som heija tycker är gott..

tror jag har fått lite vårkänslor eftersom det vart ett så positivt inlägg idag.. :D
men nu ska jag läsa lite bloggar å sen sussa kudde.. så natti natti!

Kommentarer
Postat av: kats

det glädjer mig:-)) att med så lite hjälp ... å så små medel kan ge resultat... ge inte upp..det kommer att gå så bra för er.:-))

Postat av: kats igen:)

nej tok... jagblev inte sämre..snarare piggare för stunden...

2008-02-15 @ 07:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback