synd om mej!

ja nu är de faktiskt lite synd om mej.. alla är borta å de är jätte fint väder idag suck.. de slutar nog med att jag och mina skavsår får gå på en egen promenad.. eller ja Heija är ju med så klart.. kanske ska gå till farmor en vända hon rbukar tjata på att jag aldrig kommer å hälsar på.. så jag får väl passa på å göra de nu då.. vore kul å spåra också men de blåser rätt mycke också är de snö kvar i skogarna.. får nog vänta någon dag till.. och jag tackar gud för våren herre jävlar va schönt! :D snart kan man ut å gå i naturen igen utan å frysa fötterna av sej.. också vill jag meta längtar efter sälmsjön och lugnet..

jag har sytt gardiner idag så tråkigt har jag haft! ;) nää nu ska jag ut i solen! hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback