stressigt

ja nu är de lite mycke sista april födelsedag å jag jobbar hela dagarna och lite till.. vore skönt å få va ledig nu men jag jobbar fredag också.. å till 18 i morgon kväll.. (sista april) suck.. men men de är ju pengar i varje fall.. anna har varit här ikväll så de vart ingenting gjort.. ;-) så jag får kliva upp på torsda morgon å städa.. men de lär väl ska gå bra de å tänker ja.. nu blir de inge tävling med Heija heller.. vart inge mh förns till hösten nere hos beckers (kenneln) och sista anmälan till den här har gått ut.. så jag får vänta med de.. men de gör inte så mycke har inte tid å boka in nå tävlingar heller så.. jobbar så gott som hela sommaren.. ledig två veckor annars jobbar jag alla vardagar och varannan lördag också surrade chefen i att vi skulle börja jobba söndagar också men jag vet itne hur mycke sanning de låg i de.. hoppas de inte blir förns till hösten i såna fall så jag får vara ledig lite i vaje fall.. tråkigt å sluta vid halv 6-6 på kvällarna.. 

oj va deppigt mitt inlägg vart nu kanske de är lika bra å sluta skriva.. :) 

Heija har mognat lite i varje fall de går faktiskt å träna med henne flera minuter nu utan att hon tappar koncentrationen.. :)  skendräktig är hon också.. (hoppas jag) haha närå skulle bli väldigt väldigt förvånad om de dyker upp valpar.. men hon är nog övertygad om de.. hon har lagt på sej några kilo och har hängtuttar som är lika lång som buken.. haha.. också vaggar hon lite när hon går.. jag måste köpa ny mobil också min gamla har slutat vibrera och den knäpper av sej om man ruskar på den.. alltså kan man inte ha den i fickan längre för då stänger den av sej.. men nu blir de sova så godnatt alla läsare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback