Heltid! :)

ja nu äntligen har jag fått heltid.. skönt med en riktig inkomst är svårt å klara sej på en halv.. suck.. men nu är de lsut med de.. :D synd att man får jobba där också bara.. jobbar 8-17,30 med lunch och 8-15,30 utan lunch varannan dag också ska jag jobba övertid varannan lördag.. men pengar blir de.. haha..

Nu har jag äntligen tagit tag i lydnaden med Heija igen.. tränar just nu på ställande och apportering också försöker jag få lite mer fart och precision i inkallningen.. men det är svårt hon sätter sej nära men lutar sej utåt å kollar uppåt på mej.. hmm.. vet inte om jag är för kort.. ;P haha.. men de ska nog gå å ordna till bara matte tränar lite mer.. nu komemr anna så vi ska ut på kvällspromenad.. men ha de bra gott folk.. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback