spårning

ja nu har Heija börjat spåra bättre igen nu markerar hon apporterna igen utan problem och spårar klockrent va bara jag som klantade mej lite idag la spår konstigt för henne.. men hon redde upp de skapligt.. hon har varit så surrig i spåret ett tag.. skitit i apporterna å så men de kan nog ha haft med löpen å göra för nu när hon har slutat och allt är normalt så går de bra igen.. håller på å letar björkis sele åt Heija nu så vi kan börja träna lite innan vi ska åka skidor i vinter.. :P undrar om man kommer göra många vurpor då jag.. skönt att jag jobbar förmiddag den här veckan dagarna blir lite lägre då.. börjar 6 å slutar 14 så jag har hela eftermiddagarna på mej å hitta på saker.. den här veckan har jag inte hunnit gjort just nå bara ordentliga promenader.. började 14 då.. har nytt "godis" åt Heija också.. en leverpastejs tub.. å hon blir så lydig så man kan inte ha den framme om man ska ut på promenad å ha henne lös för då bara hänger hon på mej hela tiden.. de är lite ku l å kolla på Heija när hon springer i skogen med raggen rest å ALLT är läskigt har inte tänkt på de så mycke innan jag va å "pratade" med henne men gud va hon är känslig i skogen.. å blir jätte lycklig om vi kommer ut på en åker.. men nu ska jag gå å göra matdosa och sen ladda upp lite bilder i pixboxen sen blir de nog till å sova.. hejsvejs! 

Kommentarer
Postat av: Vanja och Pappa BorisSnoris

Halloj - Irene och Heija och resten av familjen :-)Härligt att läsa om er "samtal" - skulle vara intressant att höra vad de här hemma skulle säga (fniss) Själv har jag spenderat de senaste 3 veckorna på sjukhus tillsammans med dottern som fick en jätteblodpropp i ljumsken som dessutom slängt upp massa mindre proppar i hennes bägge lungor.. så här är livet lite jobbigt - men på bättringsvägen.... Sköt nu om er i massor och krama varandra från oss ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback