duktiga Heija..

ja Heija har blivit jätte duktig drar inte alls lika mycke i kopplet längre men de måste ha räckt med att jag hotade å lära henne sluta dra för jag har liksom inte tagit mej tid å träna på de men tanke kraft kanske.. :) med sulkyn funkar de också mycke bättre nu den kronan verkar också ha ramlat ner nu.. eller så är de de att man får massa godis när den är i närheten.. ;D men vi har kommit så långt så hon går in i skaklarna nu åt fel håll utan problem.. :P men snart så förhoppningsvis.. hon verkar i varje fall inte ha nå problem me just dragandet för vi provade med snören i selen och gick å drog lite i dom å greja å de brydde hon sej inte nå i de är bara skaklarna på sulkyn som är lite läskiga.. 

å nästan helg har jag planerat att jag ska åka på dans så då måste jag ordna hundvakt.. ska höra med stackars mor å far fast dom får ha henne måndag å tisdag också eftersom både jag och andreas jobbar kväll då.. å 10 timmar kan hon ju inte vara själv.. men sen resten av veckan går jag dagar.. skönt å få hela eftermiddagarna att ägna åt Heija.. va ju ett tag sen nu.. har jobbat eftermiddag nu i tre veckor å slutar man jobba 24.00 så sover man ju i varje fall till 9-10 på morgonen å sen hinner man inte med så mycke mer.. skönt å få lön på torsdag i varje fall..

men nu ska jag krypa ner i sängen å kolla på film.. natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback