Tävling

Japp nu har jag tittat ut två tävlingar åt mej å Heija.. så nu är de bara å böjar träna.. Lkl 1 till å börja med..
Både jag å Heija  ha lessnat lite på spåret eller kanske mest jag så vi struntar i de ett tag nu å kör bara lydnad.. och kör vi lite.. snart är de dags för skidorna också.. :) jag å pappa har varit ute å provat sele å "bromsat" henne lite idag å de gick jätte bra.. pappa trodde då att hon både kan dra skidor å spark men än är de bara en dm snö så vi får vänta lite till.. suck.. vill ha något mjukt å ramla i.. :) har köpt en jätte fin sele, dragbälte och expanderlina i varje fall.. svart å lila.. å Heija har lagt på sej några kilon så storlek 5 vart nästan liten.. men den passar nu men säkert inte så länge till.. ska lägga ut några fina bilder på henne sen så ni frå se hur rund å go ho har blivit.. :) skendräktig är hon också nu.. suck.. å massa knäck i öronen men de går skapligt ändå.. å hon har så gott som slutat dra i kopplet.. peppar peppar ta i trä.. ;) men nu är de dags för kvälls promenad å sen ska vi allihop krypa ner i sängen å kolla på Beck.. natti natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback