Tisdag/onsdag

usch idag har jag varit en dålig hundägare har inte alls haft tid med Heija idag hon har bara blivit åsidosatt hela dan.. men ibland måste de vara såna dagar också.. hon skötte då sej exemplariskt igår på hundkursen och det är så kul när det faktiskt visar resultat utav de man gör.. fot funkade bra även på bruks och jag fick nästan in ett perfekt läggande.. men vi har lite kvar å jobba på än..

tiden går så fort nästa vecka tar jag studenten också.. men skönt ska de bli.. å ännu skönare är det att jag har jobb i sommar i varje fall.. får se vad som händer till hösten..hoppas jag får fortsätta då också..  undrar jag om jag ska gå å krypa ner i sängen med mina godingar också får jag ta en hel dag med Heija i morgon så hon inte blir ledsen på mej..  natti natti..!

Kommentarer
Postat av: Evelina

hejsan hoppsan!!!
Vilken dag o tid har ni studenten??? Utifall jag lyckas ta mig ner på byn o kan kika på er =)
Kram

2007-05-30 @ 14:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback