Tisdag

och idag är det min födelsedag! grattis på mej.. :) har fått massa bra saker bla trädgårdsmöbler till min nya balkong och en symaskin  precis som jag önskat mej.. nu kan jag sy ett grönt å vitt täcke till Heija i vinter.. ;P de blir nog populärt i byn de.. just nu håller vi på å packar för fulla muggar halv tolv på kvällen.. men de e typ enda gången vi har tid och det vart ju lite hastigt med flytten nu.. flyttar in i helgen men gud så himmla skönt det ska bli med en större lägenhet..

Det har blivit lite krig hemma hos mor å far med granngubben Heija jagade upp hans kattjävel (som är å skiter i mammas rabbater) i ett träd å nu är de ett jävla liv över att det är olagligt att ha hundar lös å blaa blaa blaa.. men katten får faktiskt skylla sej själv när det passerar 1m framför Heijas nos på mammas gård! det är faktiskt lagligt att skjuta katter som är på ens gård om dom inte har halsband å då är det kanske bättre om Heija jagar upp han i ett träd än att vi skjuter fanskapet! ursäkta lite irriterad över hur vissa pappskallar beter sej man kan ju inte sitta i ett glashus å kasta sten..

Heija är halt fortfarande också men jag har pratat med Vanja nu och ska höra med veterinären om vi ska röntga frambenen på henne också å se om allt är okej eller hur vi ska göra.. hoppas verkligen att det bara är träningsvärk eller växtvärk.. men det har ju varit så länge nu.. en vecka.. men nu ska jag ut med Heija på kvällspromenad och sen ska jag packa lite till.. och Sara å Vanja ni behöver inte vara orolig ni ska få min nya adress så fort jag får den själv.. :D jag tänker inte sticka men Heija.. hehe.. :) men ha de bra allihop.. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback