Söndag

japp i dag är det söndag men ingen sån där jobbig söndag för jag är ledig hela veckan.. skönt.. då blir de mycke tid åt Heija.. hon va helt underbar att ha med sej på crousin igår i varje fall hon satt och kollade en stund sen la hon sej och sov mellan mej och emelie med huvudet i mitt knä.. och vi mötte hundar å greja men hon va jätte jätte duktig! inte en enda morrning och ingen raggresning.. ska nog åka hem till mamma i morgon och "köra" lite mer med Heija så hon vänjer sej vid skaklarna.. har letat halsband åt henne också nu har beställt ett läder stryp och ett riktigt koppel det andra bräns så väldigt.. men jag kollade lite på www.doglegdesign.se och då blir man ju lite sugen dom är ju så läcker och på Heija skulle ju verkligen texten synas..

jag måste iväg å leta en hund jacka åt mej i morgon också dom hade nån sån här utförsäljning på folkan så hoppas att de finns nån bra där.. men nu börjar det bli dags å ta med sej hunden och krypa ner i sängen.. vi har ju utvecklat världens största p-piller har en dobbis som sover emellan oss.. haha.. men hon är så go så de gör inget.. :) lite klumpig med tassarna bara men nån fläskläpp å sådär får man väl ta.. ;P natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback