Måndag

japp i dag är de måndag å vi har nästan flyttat färdigt men vi har inte lyckats fått över datorn med internet än så just nu sitter jag hemma hos mor och far.. ska lämna Hjalle här också ska jag på hundkurs sen.. allmän lydnad så de går nog med Heijas ben också för då går vi ju bara i koppel och det får hon göra.. har försökt droppa hennes öron idag också mot svampen men hon har börjat känna igen den flaskan nu så hon vill inte alls vara med mej när jag håller i den.. får vänta tills Andreas kommer hem ikväll..

Idag har jag och Emelie varit upp till sälmsjön till min sommarstuga.. den såg ut precis som vanligt.. förutom att vi lyckades ta morfars brorsa på bar gärning när han är och snor ved.. har misstänkt han innan men nu såg vi han med motorsågen och släpvagnen i högstahugg synd att jag glömde kameran så vi inte fick nå bild bevis.. men han såg att vi såg han i varje fall.. :) hoppas han slutar nu.. de e en massa gammal groll över morsan å moster min å morfars brorsa lite synd att de ska gå ut över mej bara eftersom stugan är min!

vi trivs bra i nya lägenheten i varje fall skönt att de finns lite sväng rum.. den va ju lite liten den gamla lägenheten som va på 47kvm och vi va tre st som bodde där.. jag Andreas och Heija så de vart ju lite trångt men nu är det bättre för nu har vi 79kvm..

jag har lärt Heija krypa också nu när hon har varit halt jätte duktig är hon på de.. också har jag lärt henne att ha godis på nosen men inte ta den förns jag säger till.. de märks att hon tycker det är kul att lära sej saker och använda huvudet.. men nu ska jag gå å äta sen till mormor och kolla om hon har nå tyg som jag kan sy gardiner utav behöver nya såna nu när vi har fått en sån fräsch lägenhet.. sen ska vi iväg på hundkurs.. Heija såg att jag packade med mej hund byxorna förut så hon bara väntar och släpper mej inte med blicken så jag skulle tro att hon vill följa med.. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hälsa Heija från mig och ge henne en super kram, vi kommer oxå till Örebor hoppas vi syns där så jag får pussa lite på henne ;O) märks det att det är en sakna Heija dag idag ;O(

2007-05-07 @ 21:05:36
Postat av: Vanja en OTROLIGT lycklig uppfödare :-)

Halloj!!
AAAAAAAAAAA på höfterna och UA på armbågarna - här är vi så lyckliga över Heijas resultat - hoppas hältan försvunnit - hör av mig lite senare - har besök hela kvällen ikväll men ska få till lite tid - Pussa henne i massor ifrån oss :-)
Vanja och hela ligan på Kennel Beckers


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback