Måndag igen!

japp nu har det gått en vecka igen och jag har letat fram en drag sele och en spår sele åt Heija drag sele så vi kan jobba på lite muskler och en spår sele så vi kan spåra har provat det en gång också å jäklar va kul å se att det faktiskt funkade jag har aldrig gjort de förr.. :) då vart man ju lite stolt när jag har en sån duktig hund.. :) ikväll är det hundkurs också går lite bättre med Heija nu när hon har börjat vant sej vid att träffa lite andra hundar.. där har vi provat kört rapport och de va kul de också.. men just nu tränar vi till lydnads ettan så man kanske kan prova tävla lite.. blir nog svårast med apporten håller på å tränar platsliggning under gång nu.. vi har fortarande inte lyckats fått igång vårat internet eftersom dom på telia verkar vara nå riktigt knepigt folkslag! har fått svar på Heijas röntgen plåtar också grad A på höfter och UA på armbågar så himmla skönt att veta att det inte är något som längre står ivägen.. nu ska jag iväg å göra i ordning för kursen.. men jag ska försöka skriva lite oftare bara jag får tillbaka internet..! hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback