Torsdag

undrar sa flundra hur jag ska lösa de här.. anmälde ju Heija på utställning i alfta den 14/7 och jag som inte har en aning om hur man ställer ut en hund.. men men de går nog bra får åka dit i förväg å smyg kolla på alla andra.. :) eller man kanske får kolla utan å smyga? hmm.. hoppas sara å magnus ska dit!

undrar om vi ska till sundsvall i helgen va prat om de förut är ju dragracing där.. rätt kul å kolla när dom där värstingarna kör.. :) men då får jag lämna Heija hos mor å far i broberg dom låter ju så mycke så de kan bli lite jobbigt åt henne..

undrar varför man blir så slö bara för att de blir sommar orkar nästan inte ta för mej å träna nå med henne nu har tänkt spåra hur många dagar som helst nu men det blir aldrig av också bara regnar de.. så just nu håller vi på å lär oss rulla, tummen, pussen, kram, städa, osv.. å i kväll har jag sytt lite kudd överdrag så Heija har tyckt att jag har varit skit tråkig.. men i morgon har jag bestämt mej för att jag ska göra nånting med henne i varje fall om inte spåra så ta en ordentlig promenad å cykla lite å se om hon får nå muskler.. undrar om hon hinner få nå muskler innan utställningen för jag kan tro att en domare kollar på sånt.. 

undra vad man ska göra i helgen om de inte blir nå sundsvall.. hoppas de blir fint väder så man kan åka å bada.. 
ja jag har sytt mer idag också en jätte praktisk bajspåse hållare att sätta fast på kopplet.. och vill ni höra.. Heijas nya läder koppel har varit helt en vecka precis idag! :D rekord 

men nu blir de kvällspomenad för mej och lillgos.. så hejsvejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback