Tisdag

ja å nu va de tisdag veckorna går ju så fort så man hinner inte med snart börjar jag jobba också vecka 27.. å fortfarande återstår problemet med Heija vad jag ska göra med henne när jag är på jobbet.. går ju inte ha henne hemma ens på dagarna för då får jag snart hela PRO på mej här för att jag stör deras siesta.. hmm.. antiskall men jag vet inte dom är ju rätt dyra å tänk om de inte funkar.. å dom som jag hade på lur som dagmatte vet inte om dom kan eftersom gubben fått prostata cancer.. åå jobbigt å inte veta vad man ska göra..

i morgon ska vi i varje fall ut å spåra lite har jag tänkt om de inte blir så jätte varmt blir de varmt ska vi nog ha lite badträning.. hon är ju inte så sugen på å bada.. å jag vill att hon ska kunna simma eftersom vi rätt ofta brukar simma över ån å bada.. å de kan ju bli svårt med en hund som inte vill simma.. jag kan ju inte direkt bära över henne heller.. suck.. mycke motgångar nu men jag kommer nog snart in i en positiv anda igen.. man känner se ju liksom inte så sugen på att göra/träna så mycke alls när de har varit så här varmt..

Heija är i varje fall inte åskrädd å de e ju bra.. kom en skaplig knall igår å hon brydde sej inte ens om den.. :) just nu ligger hon vid mina fötter å tuggar sönder en leksak.. å hon är ju så söt när hon springer runt å leker alldeles själv.. å hjalle sitter i soffan å kollar på henne som att hon inte är riktigt klok! :) han är inte direkt busig av sej han ligger mest å sover eller tigger mat.. igr när jag och Heija kom upp till mor å far i broberg så vart hon så glad så hon rusade in å kisade en skvätt på golvet så glad vart hon å då hade vi varit ute å gått innan så hon va inte nödig bara ren glädje men de e ju bra å veta att hon trivs.. hon har nog gått upp lite i vikt också och fått lite muskler men de e ju så svårt å se när man kollar på henne hela dagarna..

jag gruvar mej redan inför i natt för mina godisar är ju lite rolig när Hjalle hälsar på.. är dom själv så soverbåda två helst med Andreas men är båda här så ska dom tävla om vem som kan ligga närmast mej.. blir rätt varmt och rätt trångt.. men en sak är säker Heija har förberett mej för den dagen man ska skaffa barn förvara allt i hög höjd ropa nej fy hela dagarna och ha en stor klump i sängen ta reda på bajs har man ju också lärt sej de blir ju skapliga högar utav henne.. men nu har vi börjat komma in i samma rutiner ingen frukost förns jag är redo att gå ut med henne på en gång för då händer det olyckor.. nu vill min käre sambo ha datorn och leta nå fälgar till sin "projekt många hästar bil".. :/ natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback