spårning

igår så va jag å emelie från homna ute å gick en promenad rätt långt så Heija börjar visa lite haltning igen.. men bara jätte jätte lite så nu är de bara koppel promenader som gäller igen.. suck.. men vi provade spåra lite idag i varje fall.. mamma la spår med två 90graders å med tre vantar ute.. med lite frolic under och de gick kanon Heija va jätte duktig å spåra och vi hade tre vantar med oss tillbaka.. :D stolt.. tänkte jag skulle prova sen utan frolic under så hon får den utav mej när hon visar att hon hittat.. å sen med pinnar ute i spåret.. å gud va kul de e å se att de faktiskt fungerar.. jag har ju aldrig spårat förr men nu är de så kul så man kanske skulle prova på å tävla lite sen verkar roligare än lydnaden de här.. :) fast de e ju lite lydnad med på spåret också..

undrar hur de kommer gå å tälta med Heija i helgen ja.. kommer säkert bli rätt trångt i min sovsäck i varje fall.. eftersom jg har två st som gärna ligger nära.. men de e ju bra om de e kallt.. :) blir de för krångligt med Heija får vi väl gå å lägga oss i bilen.. hoppas de inte blir sån där tropisk hetta som de va förut ett tag.. men jag får ta med mycke vatten och försöka leta rätt på någonstans att bada Heija.. tråkigt att hon inte riktigt vill bada.. men jag tänkte jag skulle gå till sjön själv någon dag och ha Heija lös å gå i själv då kommer hon nog eftersom hon är så mammig.. nu ska jag gå å göra ordning lite fläskfile tills sambo slutar jobba.. sen ska jag nog krypa ner i sängen å läsa ut min bok.. hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback