Söndag

ja nu va de söndag igen å nu är de bara två dagar kvar till studenten.. synd att våra student mössor har blivit stulen bara.. :/ men förhoppningsvis hinner dom nya komma på måndag.. undrar va de e för folk som ser nå nöje i å sno studentmössor man kan ju inte direkt sälja dom.. med namn å grejer så nu ska vi få helt vanliga släta.. :/ men men sånt är livet..

Heija har badat idag men de va lite läskigt men de går nog bättre om jag badar också men jag vill inte göra de riktigt än.. lite väl kallt tycker jag men lillasyster badade för fulla muggar.. sitter å väntar på att min sambo ska lacka färdigt sin bil så vi kan åka å grilla ska till vinströmmen ikväll jag, andreas, fredrik, emelie, ehn och åsa.


Måste investera i ett antiskall halsband.. snart börjar jag jobba och Heija bara skäller.. och eftersom vi bor på ett pensionärs område så blir de livat på grannarna även om de e på dan hon skäller och de kan jag faktiskt förstå för hon hörs rätt väl.. hoppas bara de funkar..


Heija va inte så populär för tre dagar sedan hon åt upp sitt nya läder koppel va bara haken och handtaget kvar.. hon fick sitta själv i bilen ca 20min när mamma va hundvakt å då hade hon roat sej under tiden.. sen morgonen dagen efter så vaknade jag av att någon stod å hulkade i fotändan.. hmm.. ska man flytta fötterna eller ska man försöka ligga så stilla som möjligt?! jag chansade på att ha dom still och hon siktade faktisk bredvid mina fötter så dom klarade sej.. sen gick hon ner på golvet och fortsatte spy koppel två högar vart de med ca 50 2cm bitar koppel.. gullig hund! men jag han använda kopplet en gång i varje fall.. de va ju snällt..


Jag kan inte förstå hur jag har klarat mej utan haltin förr måste vara bästa uppfinningen dom har gjort nu skulle jag till och med kunna lämna henne hemma hos farmor! och gud va underbart väder det är idag! och jag har suttit på altanen hemma hos fam dahlberg så jag kommer nog ha ont i axlarna ikväll.. :/ men de gör inge ska kännas att sommarn kommer! :D men nu ska jag gå ut i solen alla männsker!


Kommentarer
Postat av: Sara

Kan Heija ha lärt sig äta koppel av Fila tro ,o) hon svalde en hel sele när hon satt i buren med den på och väntade på att spåret skulle ligga ;O) hittade läder i en månad ungefär


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback