onsdag!

sommarn har äntligen kommit..!

idag har vi varit på hundensdag.. kul å se så mycke hundar.. å Heija skötte sej exemplariskt.. hon har blivit så duktig på å möta andra hundar nu.. hon mest bara låg i skuggan hela dagen.. å Hjalle fick va med på dogwalk.. han fick visa upp sin fina fleece overall.. skönt å va ledig 4v nu innan jag börjar jobba.. hoppas de blir fin väder bara.. säger jag som sitter inne vid datorn nu och gömmer mej för solen.. :) men jag ska nog snart gå ner å bada Heija lite.. hon har börjat blivit jätte duktig på att leka fint också nu använder inte alls tassarna lika mycket nu..

undrar vad man ska göra i helgen jag.. ev ska vi åka till frostkilen på fredag i varje fall.. de kommer nog Heija tycka om en massa sand å springa i.. också vatten å bada i fast hon har inte riktigt förstått hur man ska bada än men de går nog bättre om jag också badar.. hon är ju väldigt mammig av sej så går jag så följer nog hon med.. men nu ska jag åka å hämta lillasyster.. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback