klicker

nu har jag äntligen börjat klicka in Heija får se hur de funkar ska läsa på lite mer innan jag börjar riktigt ska bara göra "hemma" grejer nu så länge.. sen är jag lite intresserad utav targeting också de verkar som de skulle kunna funka med Heija de går ut på att man ska få hunden att pecka med nosen på ett "trollspö" och på de sättet lära hunden olika trix.. idag har vi tränat lite lydnad också och läggande börjar på å sitta nu.. blir så stolt.. :D  men de blir korta lydnads pass sen lite budföring å sånt emellan och jaga bollar som jag ska försöka få henne att komma med till mej.. måste börja med apporteringen också har vissa planer på å kanske försöka tävla appel spår till hösten å då måste ju de sitta.. så nu blir de lite hårdträning.. men nu ska jag gå å kolla på pussy cat doll.. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback