Hemsida

japp idag har jag varit flitig laddat upp nya bilder i http://irenes.pixbox.se och jag har gjort en egen hemsida.. http://www.freewebs.com/heijadobermann/ synd bara att solen skiner när man blir sugen på å hålla på med sånt där.. :/ men men.. har svårt för å vara ute i varje fall eftersom Hjalle är här.. Hjalle och Heija har ju inte direkt samma intressen men jag har tänkt att jag skulle ta ett träningspass med Heija när jag lämnar Hjalle i broberg sen.. måste träna på å springa med Heija inför utställningen också.. hon tycker ju att matte är jätte kul när hon springer där å flåsar.. haha.. men men.. de går bättre i varje fall.. attans la på för jag pratade med vanja för typ 3 sek sen å nu kom ja på va de va jag skulle säga.. att jag å Heija har mött en hund på nära håll å int en reaktion från hennes sida.. eller ja reste lite ragg men gick fint bredvid å försökte inte ens hoppa emot den andra hunden.. undrar om min sambo tänker komma hem snart.. han va hem en vända förut men sen va de nå som lära fixas! :/ som vanligt..  så han är väl i garaget nu eller så har han smitit hem till sina föräldrar och sover middag.. de vore också rätt typiskt han.. undrar sa flundra om jag ska åka upp till bruket och träna lite med Heija nu och sen åka till emelie och rocky och gå en vända med dom.. nånting måste jag hitta på i varje fall har suttit vid datorn hela dagen nu och fixat hemsidan den e ju absolut inte klar men grunden är där.. men nu ska jag gå hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback