kvällspromenad

ja nu har jag å Emelie E och hundarna varit ute på kvälls promenad.. skönt att de verkar som att det börjar på å gå å gå ut me Heija igen efter hältan cyklingen verkar ha gjort sitt.. :) börjar bli musklad och fin nu.. Rocky och Heija leker så de e då konstigt att dom överlever måste ju vara roligare å springa än å brottas kan man ju tycka.. vi såg en jätte söt liten mus bäbis också.. han andades men låg alldeles still han låg kvar när vi kom tillbaka också.. har tränat lite med Heija idag också först lite lydnad å sen lite klicker.. foten börjar sitta igen nu hon va inne i en liten svacka ett tag men nu funkar de fint igen.. och läggande också.. å de e så kul å kolla på henne när hon verkligen tänker när man kör shaping träning med henne.. :D (klicka ett positivt beteende som hon hittar på själv) åå mitt dröm hus är till salu också men jag skulle inte tro att jag lyckas övertala min sambo att flytta dit.. suck.. men men försöka ska jag allt göra.. ;) jag vill inte bo i lägenhet.. :( nu ska jag å Heija gå ut å kvällskissa å möta Andreas när han kommer från jobbet.. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback