jobb jobb jobb

ja nu känns de som att jag bara jobbar å där emellan så är jag ute med Heija. men lite tok har vi hunnit med också från måndag till tisdag så va vi i vinströmmen och sov i stuga å Heija va med.. gick jätte bra å i morgon ska vi ut å paddla.. får se om jag kan följa med.. mor å far ska bort så jag ska ha hjalle också så då kan inte dom ha Heija.. men vi får se vad som händer.. vi har nog fått lite bakslag i rumsrenheten också.. i natt hade hon bajsat inne 5 ggr! fast hon inte har fått nå knepigt å äter samma mat som hon brukar.. å förr på dagarna så har jag kunna varit ute å gått med henne också så fort vi har kommit in så har hon satt sej å bajsat! då kan man ju bi lite less.. känner mej rätt makt lös vet inte om jag ska skälla på henne eller inte.. nån som har någon idé om vad de kan bero på? tänkte jag skulle prova maska av henne.. får se om de hjälper.. hon kan inte ha "för kul" på promenaderna heller för de e alldeles efter vanliga bajsrundan som brukar duga annars.. å hon spårar inte bara går normalt.. vi har nog kommit över de där med att hon låter så elak när hon möter andra hundar och gör utfall.. nu sköter hon sej rätt bra.. bara jag "physcar" henne..

Å nu i kväll är Heija ute på fiske tur med husse.. undrar när dom tänker komma hem ja.. å husse är så stolt över Heija.. å ska skryta om henne hela tiden.. hehe.. rätt kul å lyssna på.. eftersom jag knappt fick skaffa hund från början.. ingen ful hund (boxer) och ingen som man får kratta hår efter sa han.. haha.. :D å då kom jag hem med "monster" stora Heija när han trodde jag skulle komma med nån knä hög liten hund.. vilken miss.. men de e huvudsaken dom tycker om varande.. å jag skulle nog kunna komma hem med en långhårig boxer å de skulle gå lika bra de också.. ;) nu blir de lite rökning.. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback