badning

ja har hänt mycke nu några dagar vi har varit på utställning och vi har fiskat å greja..
utställningen gick skapligt vi sprang åt rätt håll å skötte oss rätt bra men hon va för hög och för smal tyckte domarn men de e väl olika på domare också va de ju första gången jag över huvudtaget har varit på en utställning.. sen har vi varit ute å fiskat å eftersom Heija inte har full koll på kroppen hela tiden så har hon ramlat i två ggr.. men de e sånt som händer de va lite kämpgt i går när hon ramlade i från bryggan å inte förstod att hon lära simma runt så tur Emelie E va med som drog upp henne ur vattnet.. medans jag försökte locka henne åt sidan.. första gången hon ramlade i stod hon på en alldeles för liten sten och balanserade.. så då drösa hon i men hon tog sej upp rätt fort igen.. å jag skratt så jag höll på å dö.. synd jag inte han upp med kameran.. ikväll ska Heija vara med husse dom skulle nog åka på biltävling för jag ska på rapsody in rock i dalhalla.. nu ska jag ta å se om jag tar mej in på hemsidan va nå krångel med den nyss.. men ha de bra allt folk hejsvejs! 

Kommentarer
Postat av: Helen

de är oftast väldigt olika va domarna tycker.. en del vill ha stora o en del vill ha små osv.. =p ett bra sätt o träna är att va me på inofficiella utställningar.. där kan domarna va bra på att ge tips om de mesta...

2007-07-23 @ 15:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback