is på sjöarna!

ja äntligen är de ordentlig is på sjöarna så Heija kan härja av sej hur mycke hon vill.. å hon trivs som fisken i vattnet.. hon kan springa fort å långt och ändå se matte.. :) man riktigt ser hur lycklig hon blir.. men det har ju varit så kallt nu en vecka eller så.. runt -15 hela tiden.. men huvudsaken vi har snö på julafton.. i fjol va första gången jag firade jul utan snö å de vill jagi nte göra igen.. alla julklappar är köpt också.. mest till Heija.. :) halsband å koppel å leksaker å massa sånt.. undrar jag hur lång tid de tar innan hon lär se¨j å öppna paketen.. de går nog rätt fort skulle jag tro.. kan inte förstå varför hon ska tugga på allt.. suck.. hittade en jätte fin lagom jacka idag också.. å de är inte så ofta jag hittar fina jackor som är lagom eftersom jag är så liten.. men den va vit me lite brunt å jag tror nog att de kan vara ett dumt köp när jag har en liten Heija.. då är nog hela jackan brun rätt fort.. :/ men väldigt fin va den.. får se om den är kvar till mellandagsrean eller hur den är.. då kanske jag köper den då.. håller på å grejar med Heijas försäkring också.. å de är inte de lättaste kan jag lova.. men jag skulle tro att hon är försäkrad nu.. ska bara fixa med autogiro.. men nu ska jag gå å kolla på tv.. men ha de så bra allihopa.. hejsvejs.!

Kommentarer
Postat av: kats

Hej
vilken fin hemsida du har... fina bilder.. kul att jag hittade hit:-) tittar in flera gånger.
Jätte kul att du tänkt börja tävla... det kommer nog att gå bra.
Ett stort lycka till!
kats

Postat av: Anna

Hallå där.
GOD FORTSÄTTNING på de nya året
=)
Har hoppats på en uppdatering här, de var ett tag sedan sist nu
=)
Kjam Anna

2008-01-06 @ 16:21:15
URL: http://roosarnashemsida.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback