körigt!

ja nu kan man säga att de är lite körigt jag pluggar på dagarna å jobbar på kvällarna å Heija är mest hemma hos mamma å pappa tur att de bara är några veckor de kommer vara så här.. började skolan i tisdags å trivs jätte bra så jag blir nog kvar där på maskin förar utbildningen.. i morgon får i varje fall Heija följa med till skolan eller ja vi ska iväg på lära känna varandra grejs ute i skogen så då får hon följa sen kommer hon nog kunna följa i vinter också när vi kör å så.. klockan är 23.00 och jag är helt slut åkte hemifrån kvar över 7 i morse och kom tillbaka till byn 5 i 3 å började jobba klockan tre och kom precis hem därifrån.. å nu känns de som att jag måste gå å duscha försöka göra nått åt kådan jag har i byxbaken.. (jag mitt dumma nöt satte mej ju på en ny fäld tall) sen så blir de nog till å sova lite.. eller ja vänta tills andreas kommer hem vid tolv först annars vaknar jag ju igen då.. ha de bra gott folk så ska jag försöka ta mej i kragen å uppdatera lite oftare.. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback