Torsdag

japp idag är det tisdag och i går va jag och Heija på hundkurs.. första aktivitets kursen och vi fick köra sök och rapport skit kul va rapport.. Heija verkade också tycka det va roligt.. det ska vi nog prova någon mer gång.. men nu till det dumma Heija har blivit halt och vi vet inte riktigt vad vi ska göra.. hon ömmar inte så det är nog någon streckning så just nu är honi vila.. tråkigt å bara sitta still hela dagarna för rör jag mej så gör ju Heija de också.. vi ska då till veterinären nästa torsdag men då får vi hoppas att det är bättre..

Min sambo är ju lite rolig idag så ville inte Heija gå in i buren när han skulle åka (vilken hund vill in i buren) så han lämnade Heija lös i lägenheter så hon har varit och burit runt på mina saker.. bla hårsprays flaska och en alvedon burk som jag hade tappat bort så de va ju bra att hon hittade den.. men hon har bara burit runt på dom inte bitit också har hon ju flyttat på lite strumpor å sånt.. hon är så söt.. :)

I helgen ska vi åka och kolla på en lägenhet också hoppas den är fin nu så vi kan flytta 69kv så de blir ju lite större än skokartongen vi bor i nu.. :) vart ju ännu trängre sen Heija kom men finns de hjärte rum så finns de stjärte rum inte är vi ju hemma annat än när vi sover heller så..

idag har jag Emelie och Thomas grillat också.. umm va gott de e me flintastek.. finns nog inge goare.. eller jo möjligtvis chili marinerad fläskfilé ;)

i pingst är de dobermann utställning i örebro också är lite sugen på å åka dit å kolla.. ska se om Sara och Vanja ska dit då kanske jag åker, då har man ju kunna passat på å skriva kontrakt på Heija också.. 

Va ska man göra på sista april då alla människor?! är ju ingen som vet vad man ska göra.. men jag vet i varje fall att jag ska gå å prata lite med mamma sen ska jag ta å åka ner på byn å kasnke damsuga lite om de inte blir försent men de lär de nog bli.. ;P brukar hinna bli de.. hejsvejs!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback