Torsdag

visst är jag väldigt uppfinningsrik på mina överskrifter.. försöker intala mej själv att det är för att påminna dom som glömt bort vad det är för dag.. men bli inte förvånad om det står fel dag, brukar hoppa över någon tråkdag sådär ibland.. ;P

ni skulle ha sett mina godingar igår Heija la sej uppe på Andreas när han sov verkligen uppe på.. så han suckade lite å vände huvudet mot mej å sa att jag skulle låta bli han! precis som att de va jag.. sen rullade han över å la sej på Heija i sömnen så då kollade hon på mej å suckade.. dom är för roliga dom där.. nu kom han hem också föresten så det är puss kalas i hallen just nu.. :D också vill han att jag ska följa med ut i regnet å boxera nån bil vid 10 på kvällen.. han är ju inte riktigt klok den där.. först går han å köper den fulaste bilen jag har sett sen ska han ha mej å boxera den.. suck.. men han är rätt söt ändå.. :)

Heija har äntligen slutat löpt så hon fick följa med in till mor å far idag.. å hon vart så glad och åt upp alla Hjalles ben sen kom hon å kröp upp i soffan å va så där jätte osynlig som hon brukar vara när hon kommer å lägger sej i sängen.. inte vart de nån långpromenad idag heller de känns i benen kan jag säga dom vill inte riktigt sitta still.. va så himmla trökigt väder så man tappa sugen på promenad men Heija sprang runt runt uppe i broberg medans jag stod på altan jag ville inte vara ute i snövädret med henne..

Tänkte jag skulle ringa Sara nåndag å fråga vad Heija har för hinnor på ögonen tänkte att hon kasnke vet.. men det brukar bara vara magnus hemma när jag ringer också glömmer jag bort å fråga jämt.. nu tänkte jag att jag skulle göra en kopp oboy och krypa ner i sängen och läsa lite..

Kommentarer
Postat av: Sara

Heija e allt bra på att försöka vara osynlig ;O) här hemma trodde hon att hon inte syntes alls när hon stog på matrumms bordet och slicka på en sås fläck ;O)

2007-04-20 @ 12:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback