Lördag

Japp nu har lördagen snart passerat.. idag har jag och heija varit i broberg å tvättat bilen och gått på promenad med emelie långt ut i skogen på nå traktor spår.. så mysigt så.. å Heija verkar tycka om det hon också.. å hon å figge går då så bra ihop förutom att heija är lite hårdhänt i bland.. men sånt är livet.. sen skulle vi tvätta bilen men pappa tyckte jag gjorde fel hela tiden så de slutade med att han gjorde allt.. :D bra söt min pappa.. också har han blivit lite små kär i Heija också han som va så negativ från början..


Sen åkte jag å Heija ner på byn å skulle iväg och grilla hemma hos Åsa å Ehn.. å fy va gott det är med chili marinerad fläskfilé finns inge goare.. efter det så åkte vi hem till familjen woxlin i homna.. å där är andreas kvar än men jag åkte hem med heija och tänkte låta henne jobba lite med huvudet så kan jag prova lämna henne hemma själv sen.. får se om jag har nå sura grannar i morgon eller hur jag har.. :) men dom överlever nog.. dom brukar höras rätt väl dom också så..

i morgon är det sista gången på buggkursen också.. fy vad tråkigt.. börjar inte förns till hösten igen.. suck..
men men sånt är livet.. kul att hundkurserna börjar i veckan igen i varje fall.. kommer nog gå fint med Heija de.. jag försker träna henne lite ute i skogen också men det blir ju inte samma sak.. blir liksom inte på riktigt om jag tycker hon ska gå fint mitt i skogen.. funkar nog bättre på plan där vi är seriös båda två.. eller ja jag i varje fall.. :D åter stå att se om Heija är lika seriös men de tror jag nog.. börjar känna mej helt säker på mitt val av hund i varje fall.. trivs verkligen kanon med henne..!
men nu ska jag å heija gå å träna lite.. hon står med huvudet i knät på mej nu å tycker jag ska komma å mysa lite.. men då gick hon på en nit.. men hon grinar nog inte om hon får träna lite..

    hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback