Lördag

japp nu har jag precis kommit hem från bondedagen massa hundar å folk så Heija är jätte trött nu.. men hon va helt underbar att ha med sej förutom att hon är ju lite reservant mot andra hundar men hon bara la sej hela tiden så folk fick gå å kliva över henne men hon brydde sej inte å barnvagnar å grejer men inte nån reaktion bara kul å få vara med.. :) hon bryr sej ju inte så mycke om vart hon sätter sej men hon verkar gilla gammla gubbar för dom brukar hon luta sej emot såna som hon aldrig har sett förr.. :)

ja också nu när jag kom hem har jag torkat bajs igen! den här gången hade hon hållt till på mina skor och bäddat över med andreas jobbar skor och fin skorna.. så jag har skrubbat skor nu.. suck.. kan inte förstå att hon blir så dålig i magen..

är så tråkigt när vi inte kan ut på nån riktig promenad eftersom Heija är halt.. hoppas hon är riktigt trött ikväll så jag kan lämna henne en stund är bjuden på middag, men eftersom hon har kollat på så mycket idag så är hon nog rätt trött så då borde de gå bra att lämna henne.. tänkte gå runt till grannarna med mitt telefon numer i varje fall om hon inte kan vara tyst så får dom ringa mej.. men jag håller tummarna för det bästa.. men nu ska jag leta mej nått att ära.. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback