varmt!

Ja jag må säga att det är nästan varmt ute.. mellan -15 och -20 idag! helt underbart så jag och Bira har varit ut på power walk ikväll skönt å kunna gå ut en vända tidigare den här vinterna har man ju mest suttit inom hus..

Mamma provade sy tofflor åt Bira men hon slet av sej dom innan vi hade kommit ut på vägen :(
vi får prova dom någon mer dag för Bira har väldigt lätt att få kramp i tassarna har jag märkt fast det är väl inte så konstigt heller när det är så här kallt.

Jag nöter och tränar fotposition med Bira men det går inte så bra hon går fot men vill inte sätta sej rätt vet inte hur jag ska träna vidare :S tänkte jag skulle åka och prova träna lite med dom andra på klubben någon dag men det är lite svårt å få tiden att räcka till just nu, men där kanske man kan få några tips på hur man kommer vidare vi har ju många duktiga ekipage på klubben så nån måste ju ha en bra idé

Godis är ingen idé att använda som förstärkare hon är inte alls så godis sugen och tyvär verkar hon inte lika kamp å lek sugen heller nu för tiden. förhoppningsvis så har hon bara en lite svacka och kommer igång igen snart :)

I går var Emelie och Yra hit en vända också första gången på väldigt länge eftersom Yra har vart skadad i benat och Bira har varit så mycke större så har dom inte fått träffas men nu ska de bli ändring på de.

En grej som jag har börjat "leka" in med Bira är sök/leta jag "råkar" tappa saker när vi går så får hon leta rätt på dom och jätte duktig är hon vore kul om det blir någon sök kurs som man kan gå sen men nu till våren så blir det nog allmänlydnad och aktivitet.

Nu har jag svamlat färdigt för ikväll men jag åter kommer inom kort! kommentera gärna! mycke roligare att skriva då om man ser att det faktiskt är någon som läser ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback