Skidor!

Tro det eller ej men i morse när jag vaknade va de -5 grader ute! Helt underbart äntligen går det att vara ute bara hoppas det håller i sej! :) så Idag har jag och Bira först varit ute på promenad och sen har vi åkt skidor premiär tuen med skidorna när Bira är med, hon fick en pinne att ha i munnen så då gick de bra innan ville hon gärna bita i skidorna! :) Nu ska jag bara tjata på pappa att han ska ploga upp väg på sjön så jag kan ut å skejta gillar inte att åka klassiskt

Kände idag att jag fortfarande saknar Heija de va ju så kul å åka skidor efter henne på sjön gick så himla fort Bira är ju fortfarande förliten för att få dra men nästa vinter kan man nog börja lite smått de är ju inte så tungt att dra lilla mej på skidor i fin fina spår plus att jag hjälper till.

Snart är det ett år sedan jag fick fatta det svåra beslutet att låta Heija somna in, Jag ångrar fortfarande inte mitt beslut med det känns ju tungt ändå. Det måsta vara det värsta med att ha husdjur när det är en själv som måste vara stark och kunna fatta rätt beslut. :(

Nu ska jag göra mej klar för att åka på dop. hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Carro- caspers mamma

Fina bilder du har. Hoppas allt är bra med dig?

Postat av: emma södergårds

tycker Heija var så himla fin hund! förstår att du saknar henne, men det är ju sådär med djur :/ jag har själv varit sugen på att köpa dobermann eller rottis, hur tycker du det var att ha dobermann? var de svår/mycket hund att ha?

ha det fint kram Emma

2010-01-19 @ 13:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback