Tjuv!

Bira är en riktig tjuv målaren va hit i dag och blandade färg till mitt hus.. också lämnade han rörar pinnen på färg hinken när han åkte så den tog Bira så nu är hon beige randig jag fick färg på mej och altan golvet är alldeles fläckigt! va kul de är å ha valp ibland..

*Bira älskar mitt jobb hon hinner inte ens kissa innan hon ska in de är jätte kul å vara i affären och hälsa på allt folk.. gladare hund har jag nog aldrig träffat.. Innan jag och Bira åker iväg på turen så är jag på firman och plockar ihop lite grejer å då blir hon så trött så hon sover hela tiden i bilen så de går kanon och ha henne med..
och alla mina mekaniker verkar tycka hon är söt.. fast hur kan man tycka annat.. ;D

nu ska vi ta å klicker träna lite innan sovningen.. hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: kats

Men så himla söt hon är... så kul för dig att du äntligen fått hem henne.

Stort lycka till... hoppas jag får se henne snart och sniffa lite på valpmagen;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback