Pittbull öron!

Ja Bira har fått Pittbull rosetter uppe på huvudet hur får man bort de?! hur ska jag tejpa har inte hittat nån bra sida där dom förklarar hur man ska tejpa.. nån som vet nån bra sida? där dom riktigt förklarar.. Bira växer och blir större på 10v dagen vägde hon 7,2kg.. inte konstigt hon börjar bli tung å bära runt på.. 

Bira och Hjalle kommer bättre överens nu än dom gjorde i början nu kan han till och med konsta på sej å leka en stund med henne.. :) de gjorde han inte i början då va hon bara äcklig! synd att bad vädret försvann och i morgon börjar jag jobba igen så nu kommer vi inte hinna med så mycke mer bad fast lite kommer vi nog hinna med.. spännande å se hur de går i morgon när Bira ska följa med mej på jobbet och åka bil en hel dag.. eller ja en par timmar i varje fall tur att dom flesta mekanikerna har semester nu så de inte blir så långa vänder.. inte har jag fått plocka en enda fästing på Bira än heller men mamma har fått plocka två på Hjalle undra om det är för att han är naken så han är "godare" att tugga på..

Hoppas mitt paket från panduro kommer i veckan så jag kan göra en tass avtryckning av Bira när hon fortfarande har små tassar.. :)

Lillasyster Lotta va barnvakt åt Bira i går kväll så jag kunna gå på dans.. Och hon hade skött sej exemplariskt :) sovit nästan hela tiden.. Usch regnet bara öser ner här nu ser ut som en vägg ute.. tycker lite synd om mamma å pappa och dom andra som ska till fjällen och fjällvandra den här veckan.. fortsätter de så här så gör de ingeting att jag börjar jobba igen.. :D När jag kommer hem till min dator så ska jag försöka få till en sida åt Bira också på hemsidan..



Pittbull.. Jag vill inte ha såna öron på Bira!

Kommentarer
Postat av: silvia

hallå där!

Gordon fick också sånna öron ett slag, eller ja de hängde lite sådär bakåt, inte alls så där fint framåt som de ska. Jag tejpade över natten bara för att se hur han reagerade och nu är öronen fina igen. Kanske kommer det tillbaka men än så har det hållt i sig i 3 dagar. vek örat en aning och tejpade runt så det vecket som hade blivit "fel" försvann. Kanske funkar för Bira med?

2009-07-12 @ 23:04:37
Postat av: silvia

rullade dem lixom utåt eller hur man ska förklara, sen tejpade jag runt den rullen som blev. använde vanlig kirurgtejp. Men kan försöka förklara på msn. [email protected]

2009-07-13 @ 09:27:48
Postat av: Emelie

Hej!

Jag tejpade också Siri när hon var liten så om du vill kan jag hjälpa dig.



Om regnet inte öser ner på torsdag ska jag upp till klubben. Vi kankse ses där då, eller någon annan gång framöver.



//Emelie & Siri


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback