hinner inte med!

Jag hinner inte med att blogga just nu känns de som finns så mycke annat å pyssla med när man bor själv i hus med liten valp.. men de är de värt.. :)

Har i varje fall fått brev från bruks, valp kursen börjar 18 augusti en tisdag. och två super instruktörer kommer vi ha..
Maria L  och Åsa Ö två st kanon hund förare! Och igår va vi till veterinären och fick 12v sprutan och det gick kanon! Bira hann inte ens fatta att hon fick en spruta hon tyckte de där va ett höjdar ställe man fick massor av godis.. Hon lyssnade även på hjärtat eftersom Bira hade ett pip ljud vid förra veterinär undersökningen men det va borta nu! :D SKÖNT
och den lilla skorven på pannan trodde hon skulle försvinna och gjorde den inte de så kunna man operera bort den!

För övrigt så har jag fått höra att det är en jätte jätte fin och ståtlig tjej och det har dom ju rätt i för de är hon ju! ;D tänkte jag skulle knäppa en riktig bild på henne nå tag.. får försöka få till de snart!

I helgen ska vi ut och campa jag emelie mamma lotta linnea hjalle och Bira ska åka till falu koppargruva och till furuvik..

Kommentarer
Postat av: silvia

hej där!

hoppas allt är bra med er, tänkte bara höra om du provat göra tassavtryck och hur det har gått.

kramar från mig och Gordon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback