Bloggpaus

Ja vi har haft en blogg paus här i  Voxnabruk har inte funnits någon riktig motivation! men nu är den förhoppningsvis tillbaka.. Bira växer som ogräs och de verkar tassarna göra också för hon har inte riktigt vuxit i dom än.. ;P men hon börjar bli lite mindre klumpig hon tar sej upp i soffan å så själv nu.. Vi har gjort rätt mycket nu i veckan.. Vi har bland annat varit ute och metat gick kanon med Bira i båten.. hon la sej och sov i mitt knä när morfar startade motorn.. morfar är helt impad av min lilla pärla, kanon psyke för å vara så liten! ;D Hon har träffat på en padda också den va ju spännande hon följde efter den och puttade på den med nosen så den hoppade.. såå söt.. :) fröken luktar lite "svampigt" i öronen inte illa riktigt men de är lite geggit å så.. luktar de konstigt i valp öron?! nån som vet..
jag ska ju till veterinären nu snart så jag får fråga henne vad jag ska göra..
 
I morgon börjar jag jobba på riktigt så Bira ska få vara med pappa.. de kommer nog gå kanon kanske blir en fiske tur för henne då också om det inte regnar.. :) nu ska jag försöka ladda upp lite bilder..


 
 tränar på att ha täcke
  sötnos vill ha hjälp upp
  hämtar pinne
  busar med "brorsan"



Hon har blivit lite större och väger nog mer än Hjalle nu.. hon är kompaktare om inte annat.. :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback