dåligt med uppdateringar..

ja jag måste erkänna att jag är dålig på å uppdatera också sitter man å tycker de är tråkigt när ingen annan uppdaterar sina bloggar.. haha.. å jag tänker inte säga att de kommer bli ändring på de nu för då ljuger jag bara..
:)

Igår anmälde jag mej å heija till en klicker kurs.. ska se hur de blir tror heija skulle funka bra med klicker å man lär sej ju så mycke mer och fortare på en kurs.. nu har jag börjat träna platsliggning igen också men det är lite svårare när man har så mycke spring i benen som Hejia har.. Jag har i varje fall fått nå medel åt heijas vårtor nu det va någon form av kvalster som hon troligtvis har haft sen hon föddes (inget farligt) så nu ska dom vara borta inom ett halv år.. nu har vi fått så pass med snö så jag kan ut med skotern också vi skulle nog åka i väg å grilla lite å så i helgen.. men får se hur de blir.. vore ju mysigt..

pga virus problem så tänker jag använda min msn sparsamt tills jag fått ordning på de..  skickar min msn en fil till dej så ta inte emot..  absolut inte om det står tex "party summer 07" jag döper inte mina mappar på engelska å inte så många andra gör det heller så tänk på de om det kommer någon fil från någon annan också eftersom det går mycke virus nu..

adda gärna min ICQ 381899124

 Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback